Korduma kippuvad küsimused
  1. Milliseid teenuseid osutatakse õendusabi osakonnas?
    Teenuste hulka kuuluvad: ööpäevaringne õendusteenus, skeemi järgi ravimite manustamine, vajadusel arstkonsultandi konsultatsioon, ravivõimlemine ning võimalus kasutada erinevaid abivahendeid ja ratastoole.
  2. Milliseid teenuseid pakutakse hoolekande osakonnas?
    Hooldekodu pakub elamisvõimalust ja hooldusteenust klientidele, kellel esineb täielik või osaline funktsionaalne oimetulematus, sotsiaalne toimetulematus ja/või täielik või osaline enesehooldustoimingute teostamise defitsiit.
  3. Mis teenuseid pakutakse Hiiul hooldekodusse toodavale inimesele?
    Individuaalsetest vajadustest lähtuvalt võimalikult kvaliteetset õendushooldus- ja hoolekandeteenust kindlustamaks patsientidele/klientidele tema seisundist tulenevalt võimalikult head elukvaliteeti ja toimetulekut.
  4. Millise transpordiga on võimalik Hiiu Ravikeskusesse tulla?
    Hiiu Ravikeskus (Laste tänav 1) Buss 18 ja 14 Jannseni peatus ja buss 33 Põllu peatus, elektrirong Hiiu jaam.
  5. Kas minu lähedase haiguslugu peab olema endal kaasas või mitte?
    Haigusloost väljavõte võib olla patsiendil või tema lähedasel kaasas, samuti võib Haigusloost väljavõtte edastada Teie perearst kas e-maili, faksi või posti teel.
  6. Kes suunab patsiendi õendusabisse?
    Õendusabisse suunab patsiendi perearst või eriarst oma saatekirjaga, kuhu on märgitud patsiendi haiguse diagnoos, anamnees ja kasutusel olevate ravimite skeem.

Hoolekanne

Hoolekandeteenus puudutab ennekõike endaga enam vanuse tõttu hakkama mittesaavaid inimesi.

Vaata Hindu

Õendusabi

Hooldusravi teenuse puhul pakume Hiiul igakülgset leevendust ning ööpäevaringset õendusabi.

Vaata Hindu

Koostööpartner

Erinevaid invameditsiini tarbeid leiate endale meie hea koostööpartneri InvaMed e-Poest